Monday 14 March 2011

Cuti Sekolah

1st time aku dapat bersama-sama Adam sewaktu cuti sekolah... selalunya cuti sekolahlah aku tak dapat bercuti sebab ramai orang cuti...xdela aku dengar Adam merungut kena pergi nurseri.

Pagi-pagi lagi dia dah buka game.. itulah anak2 sekarang kalau tak mengadap tv mengadap game la pula.. salah emak dan abahnya juga yg menyediakan kemudahan :(

Selalunya cuti sekolah kami jarang berjalan .. holiday vacation kami selalunya pd waktu orang lain x cuti. malas nak ribut2 menyesakkan jalan raya dan aku lebih tenang duduk di KL bila ramai orang balik kampung atau pergi bercuti..

Last aku melalak(berjalan) sebelum bersalin adalah pada bulan Disember lepas itupun melepak je dalam bilik di Orient Star Lumut memandangkan cik abang bekerja.. tapi Adam berendam je la kat swimming pool. Entahla selepas bersalin ni xtau la pulak nak kemana.. nantilah aku update cerita cuti-cuti aku di entry yang lain.

Nampak gayanye walaupun aku sedang bercuti bersalin dan ada peluang pergi berjalan sebab dah habis pantang tetap xdpt berjalan sebab cik abang tetap bekerja :( dan paling xpuas hati hujung minggu ni dia nak ke Bangkok ikut company trip.. boring-boring.. dan hanya satu je ubat boring aku iaitu shopping :). Kepada shopping2 complex di KL tunggu kehadiran ku :)

Adam dan Zara jangan banyak merungut ye, ikut je mak jalan ok.

No comments:

Post a Comment