Friday 11 March 2011

Mulanya Di sini

Sekali lagi aku terus mencuba menjiwai dunia blogger ini... rasanya dah banyak kali dah buat blog konon-kononnya nak mencatatkan kenangan dalam hidupku tapi semuanya terhenti separuh jalan... bila nak buka haram password semua tak betul.. harapan ku kali ini blog ini akan menjadi catatan berterusan yang dapat ku abadikan untuk anak-anakku dan ahli2 keluarga ku yang tercinta...

Pastinya setiap kali blog yang aku buka mestinya didorongi oleh sesuatu peristiwa yang amat berharga :) ... dulu atas kelahiran anak sulungku Adam Muhammad, kali ini semestinya kehadiran putri kesayangan kami Adelia Zara.. Justeru itu aku abadikan kisah mereka di dalam blog ku ini.."Dunia Adam Zara"... tanda cintaku kepada anak2 ku ..

Memandangkan ini entry pengenalan maka aku taklah nak berceloteh panjang mengenang kembali nostalgia blog-blog lamaku itu... akan ku abadikan mereka dalam sejarah hidupku walaupun agak kesal juga la sebab owner sendiri pun lupa blog sendiri hehehehehe.

Nantikanlah entry-entry aku mengenai putra-putri ku nanti dan insyaallah akan ku coretkan sekali aktiviti2 aku dimasa lapang sekiranya ideaku nanti datang mencurah2..

Luv U All ... Muahhhs

No comments:

Post a Comment