Sunday 1 May 2011

3 minggu dan 3 bulan

Sorryla sayang... after 3 weeks baru nak update blog... sungguh bukan blogger sebenar :D. Bukan apa banyak benor benda lain yang perlu dibuat dan difokuskan... macamanapun mak tetap follow blog2 uols tau. Syukur lappy mak dah boleh guna semula ... barula syok nak upload gambar2 tau... apa-apa pun dalam 3 minggu yang lepas memang ada event2 yang best cuma mak tak sempat nak share dengan uols.. anyway thanks to MamaYong Ramblings sebab dah tolong update story meh..

Syukur Alhamdulillah juga mak masih mampu untuk meneruskan penyusuan susu ibu secara esklusif sehingga ke hari ini dan doakan mak terus tabah dan sabar dalam memastikan Zara mendapat susu ibu sepenuhnya... sokongan keluarga, majikan, rakan sekerja dan juga nursery amat penting tidak kira walau sedikit mana pun sumbangan mereka namun ianya memberi impak yang besar bagi menjayakan misi ini... mak juga berdoa agar mereka terus memberi sokongan padu kepada mak dalam menunaikan tanggungjawab ini. 

OKla taknak la emo-emo sangat, mak nak share dengan uols gambar-gambar sekitar majlis Aqiqah dan Cukur Jambul Zara pada 9 April 2011 yang lalu dan memandangkan tarikh itu adalah Hari Ulangtahun Adam Muhammad yang ke 10 maka tentunya kami tidak mahu ketinggalan meraikannya si Abang dan si Adik .... mak sayang kamu berdua ye...







No comments:

Post a Comment